Home Notícies Notícies de portada
Notícies de portada

Nou bloc d'Esplai a l'escola

Des del curs 2010-11 que aquesta web està en funcionament.

A partir del mes de febrer de 2014, aquesta web continuarà funcionant com a plataforma de difusió del programa Esplai a l'escola, però l'apartat dels blocs per cada escola passa a una nova web:

esplaialescolasbd.blogspot.com

Darrera actualització de dijous, 20 de febrer de 2014 14:47

Formació permanent d'Esplai a l'escola

Darrera actualització de divendres, 17 de gener de 2014 14:30

Bones vacances!

Benvolgudes famílies, escoles, monitors/es i coordinadors/es,

el programa Esplai a l'escola va finalitzar les seves activitats extraescolars el darrer dia 31 de maig.

Seguim treballant per poder començar de nou el programa el proper octubre.

Fins aleshores i bones vacances!

Darrera actualització de dilluns, 15 de juliol de 2013 18:08

Propers esdeveniments