Home MEV Funcions

Moviment d'Esplai del Vallès

Moviment d'Esplai del Vallès (MEV)Funcions del Moviment d'esplai del Vallès en l'àmbit organitzatiu i de gestió

• El Moviment d'esplai del Vallès té al seu càrrec la coordinació general del programa Esplai a l'escola, així com la coordinació de tots els esplais i entitats de lleure vinculats al programa.
  • Vetlla pel bon funcionament i organització de les activitats que es duen a terme a totes les escoles que participen al programa.
  • Vetlla pel bon desenvolupament de les tasques de l'equip humà que desenvolupa el dia a dia del programa.
  • Estableix un pla de formació permanent dels monitors/es implicats en el programa per tal de garantir la constant millora de les activitats que es duguin a terme.
  • Dóna comptes dels resultats de la seva gestió a la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament, amb la qual manté una estreta relació per tal de garantir una bona gestió del programa Esplai a l'escola.
  • Forma part de la comissió de seguiment general de les activitats extraescolars i de la comissió permanent.
  • Participa en les diferents comissions que es constitueixin en l'àmbit dels centres educatius o de zones.
  • S'encarrega de la selecció acurada de tot l'equip humà de monitors/es i coordinadors/es que desenvolupen les activitats del programa.

Funcions de la coordinadora general del programa en l'àmbit organitzatiu i de gestió

• La persona que assumeix aquesta responsabilitat és nomenada el Moviment d'Esplai del Vallès i ha de treballar en estreta col·laboració amb la Regidoria d'Educació de l'Ajuntament.

Les seves funcions són:

• Facilitar el contacte i coordinació entre els coordinadors/es dels centres.
  • Sistematitzar fórmules que millorin la gestió de la difusió, inscripcions i informació a les famílies.
  • Establir mecanismes per a l'avaluació contínua de totes les activitats de les escoles del programa.
  • Gestionar amb la màxima celeritat les incidències dels diferents centres educatius.
  • Supervisar les programacions de totes les activitats que es desenvolupen i vetllar pel seu desenvolupament així com els seus components didàctics i educatius.
  • Supervisar l'ús i optimització dels recursos i espais de cada centre.
  • Assessorar els coordinadors/es d'extraescolars de centre i els respectius monitors/es en la seva tasca educativa.
  • Donar suport la tasca de tots els implicats en el programa.
  • Formar part de la comissió de seguiment general d'extraescolars de Sabadell.
  • Mantenir contactes periòdics amb els responsables de les AMPA i les direccions de cada centre educatiu.