Coordinadors i coordinadores

Funcions del coordinador o coordinadora d'extraescolars de centre en l'àmbit organitzatiu

El coordinador/a de cada centre és la persona encarregada de vetllar pel bon desenvolupament del programa en el seu centre educatiu. Aquest/a serà designat/da pel MEV.

Les seves funcions són:

• Coordinar-se amb la persona responsable de l'AMPA.
  • Facilitar la comunicació entre pares i mares i monitors i monitores.
  • Participar, si cal, en el procés de difusió i inscripcions durant l'inici de curs.
  • Preveure i donar sortida a les incidències (baixes, absències, faltes ... )
  • Control global d'assistències.
  • Supervisar les programacions de les diferents activitats.
  • Gestionar adequadament els materials.
  • Control i seguiment del pressupost.
  • Organitzar conjuntament amb la coordinadora general els horaris, monitors, grups, etc.
  • Coordinar els monitors/es del centre acollit al programa d'extraescolars.
  • Elaboració de materials de suport.
  • Vetllar perquè s'elaborin els informes d'inici de curs i realització de la memòria final.
  • Assistir a les reunions de la comissió d'extraescolars de centre.
  • Vetllar pel bon ús  del diari del monitor.