Home Ajuntament Funcions

Ajuntament de Sabadell

Ajuntament de SabadellFuncions de l'Ajuntament de Sabadell en l'àmbit organitzatiu i de gestió

• L'Ajuntament de Sabadell gestiona i supervisa tots els processos i les actuacions del programa, en estreta col·laboració amb el Moviment d'Esplai del Vallès (MEV).
  • Els acords de col·laboració abans esmentats tenen sempre en compte les respectives AMPA del centres adherits al programa.
  • L'Ajuntament presideix i coordina les tasques de la comissió de seguiment general de les activitats extraescolars.
  • L'Ajuntament forma part de la comissió permanent.
  • L'Ajuntament participa en les diferents comissions que s'estableixen en l'àmbit dels centres educatius.
  • L'Ajuntament informa periòdicament el Consell Escolar Municipal (CEM) del desenvolupament del programa.
  • L'Ajuntament aporta els mitjans tècnics necessaris pell bon funcionament del programa.
  • L'Ajuntament vetlla perquè les activitats extraescolars siguin accessibles a tot l'alumnat.